Basilis Zisos ρώτησε πριν 12 μήνες

Καλησπέρα σας. Νιώθω μόνος αβοήθητος και πως έχω πέσει θύμα εξαπάτησης και είμαι ξεκρεμαστος και θα ήθελα τη συμβουλή σας. Αγόρασα κάποια κομμάτια από ένα σκρουτζομαγαζο. Ο επεξεργαστής λοιπόν Ryzen 9 5900x βγήκε προβληματικός από το εργοστάσιο αλλά επειδή έκανα τον έλεγχο μετά της 8 μέρες αφού τον παρέλαβα δε κρίθηκε από το μαγαζί ως DOA αλλά ως RMA. Το στείλανε λοιπόν πίσω στο εργοστάσιο της AMD στη Γερμανία και εδώ και 3.5 μήνες μου λέει το μαγαζί πως το έχουνε παραλάβει και αναμένεται ο έλεγχος του και αναμένουμε αόριστα. Ακομα και ότι και 6 μήνες μπορεί να πάρει η όλη ιστορία και γενικά δε γνωριζουνε το πότε. Εγώ τι κάνω ρε παιδιά? Έχω πάει σύμβουλο καταλαναλωτη άκρη δε βρίσκω με το μαγαζί. Είναι λογικό τέτοιο χρονικό διάστημα η κάτι μου μαγειρεύουν οι κύριοι? Διότι όσο έχω ψάξει τόσο μεγάλο διάστημα δεν έχει ξανά συμβεί. Κάποια πρόταση θα ήτανε πραγματικά σωτήριο καθώς η ζημιά είναι πολύ μεγάλη. Να αναφέρω πως ασχολουμε και επαγγελματικά με το streaming - creator content. Ευχαριστώ προκαταβολικά

1 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 12 μήνες

Καλημέρα Βασίλη

Δυστυχώς, δεν γνωρίζουμε με σιγουριά αν το διάστημα είναι λογικό, καθώς δεν έχει τύχει ποτέ να στείλουμε κάποιο AMD προϊόν για έλεγχο.

Αρχικά, ζήτα κάποιο αποδεικτικό ότι όντως έχουν στείλει το προϊόν στο service. Επίσης, μπορείς να πας στην τράπεζα σου, να εξηγήσεις τι έγινε και να ρωτήσεις αν μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής γι αυτόν τον λόγο.

Αν αγοράσεις κάτι από το ίντερνετ, έχεις δικαίωμα επιστροφής χωρίς αιτία μέσα σε 2 εβδομάδα, οπότε άλλη φορά επέστρεψε το έτσι και όχι ως ελαττωματικό.