NIKOLAOS TROIANOS ρώτησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα. Σήμερα το βράδυ δοκίμασα να μπω στην σελίδα στο ρουτερ για να ανοίξω μια θήρα για το μτορρεντ αλλα μου βγάζει μήνυμα ( chrome - edge ) ότι δεν μπορεί να μπει στην σελίδα. όταν πατάω λεπτομερείς μου βγάζει αυτό το μήνυμα. "
Επιτρέψτε στο Chrome να αποκτήσει πρόσβαση στο δίκτυο από τις ρυθμίσεις του τείχους προστασίας ή του λογισμικού προστασίας από ιούς που διαθέτετε.
Εάν έχει ήδη καταχωριστεί ως πρόγραμμα στο οποίο επιτρέπεται η πρόσβαση στο δίκτυο, δοκιμάστε να το καταργήσετε από τη λίστα και να το προσθέσετε ξανά." Από το τείχος προστασίας δεν με αφήνει να σβήσω το chrome. Τη μπορώ να κάνω?
Ευχαριστώ

14 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα Νικόλα

Χρησιμοποιείς το firewall των Windows ή έχεις εγκαταστήσει κάποιο τρίτο λογισμικό; Δοκίμασες να απενεργοποιήσεις προσωρινά το antivirus;

NIKOLAOS TROIANOS απάντησε πριν 4 έτη

Τον windows το firewall έχω. Δεν έχω δοκιμάσει να απενεργοποιήσω το windows defenter. θα το δοκιμάσω και θα σας ενημερώσω. 

NIKOLAOS TROIANOS απάντησε πριν 4 έτη

Και το windows defenter απενεργοποιήσα , άλλα πάλι τίποτα.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Από άλλες συσκευές μπορείς να συνδεθείς κανονικά στη σελίδα του router; Δοκίμασε να φτιάξεις ένα νέο account στα Windows και δες αν από εκεί γίνεται το ίδιο. 

NIKOLAOS TROIANOS απάντησε πριν 4 έτη

Από το κινητό μπορώ να μπω στο ρούτερ. Από τόν υπολογιστή όχι. Ούτε με το Chrome ούτε με τον edge. Καί στα δύο,το ίδιο μήνυμα μου βγάζει.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Δοκίμασε να κάνεις επαναφορά του firewall στις προεπιλεγμένες του ρυθμίσεις. Οδηγίες θα βρεις εδώ

NIKOLAOS TROIANOS απάντησε πριν 4 έτη

Έκανα reset στο firewall και με τούς 2 τρόπους, αλλά και πάλι τίποτα. 

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Δεν μπορώ να σκεφτώ τι άλλο μπορεί να ευθύνεται. Ο υπολογιστής είναι απευθείας συνδεδεμένος στο router ή παρεμβάλει κάποιο powerline, switch κλπ; 

NIKOLAOS TROIANOS απάντησε πριν 4 έτη

Είναι συνδεδεμένος με καλώδιο απευθείας με τό ρούτερ. Κάπου διάβασα ότι ευθύνεται πιθανών το windows defender λόγο ασφαλείας. Αλλά καί αυτό που τό απενεργοποιησα πάλι τίποτα.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Καλό είναι να επικοινωνήσεις με τον πάροχο σου. Σίγουρα θα τους έχει τύχει ξανά κάτι παρόμοιο. Από τη στιγμή που απενεργοποίησες τον Defender και το Antivirus, δεν έπρεπε να έχεις πρόβλημα. 

NIKOLAOS TROIANOS απάντησε πριν 4 έτη

Θά τούς πάρω τηλέφωνο,αν και δεν νομίζω ότι θα βγάλω άκρη. Από την στιγμή πού μπαίνω από το κινητό στο ρούτερ, το πρόβλημα είναι στον υπολογιστή μου. Περνώ τηλέφωνο και σάς ενημερώνω.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Σίγουρα είναι θέμα του υπολογιστή, απλά η τεχνική τους υποστήριξη σίγουρα θα έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο. Περιμένουμε νεότερα. 

NIKOLAOS TROIANOS απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα. Τελικά λύθηκε το πρόβλημα. απεγκατέστησα το VPN και τώρα μπαίνω κανονικά. Όποτε το μπέρδεμα το έκανε το VPN.
Σας ευχαριστώ όλους για ότι κάνατε για να με βοηθήσετε. Να είστε πάντα καλά.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση Νικόλα!