Καλησπέρα . Αγόρασα στις 23/5/22 ένα ζευγάρι παπούτσια απο το site του σκρουτζ. Όταν ήρθαν ήταν διαφορετικά από αυτά που φαίνονταν στην φωτογραφία και ζήτησα επιστροφή του προϊόντος. Με ειδοποίησαν ότι θα περάσει ένας Κούριερ στο σπίτι μου να τα παραλάβει την ημέρα που δήλωσα. Δεν ήρθε ποτέ Έκανα πάλι την διαδικασία. Πάλι τα ίδια . Μετά από 4 φορές πήρα άδεια από την δουλειά για να πάω ο ίδιος στην acs να το παραδώσω. Ο κωδικός εντολής δεν υπάρχει μου λένε. Παίρνω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση. Δεν ήταν αρμόδια άλλα έστειλε ένα μήνυμα στους συναδέλφους τους. Μετά από 4 μέρες έρχεται ένα email και μου ζητάει τα στοιχεία μου για να στείλουν Κούριερ στο σπίτι μου να παραλάβει το προϊόν. Και πάλι δεν ήρθε. Στέλνω μύνημα αγανάκτισης ζητώντας κωδικό εντολής για να παραδώσω το προιόν εγώ στο κατάστημα. Μου απαντάνε και μου το δίνουν. Ξανα παίρνω άδεια από την δουλειά ( 2 μεροκάματο που χάνω) για να πάω στο κατάστημα. Ο κωδικός δεν ισχύει. Ξανα παίρνω τηλέφωνο πάλι στην εξυπηρέτηση και βάζω αυτούς να συνομιλήσουν με την acs. Ο ένας τα έριχνε στον άλλον. Μου λένε ότι η εξυπηρέτηση δεν είναι αρμόδια για τις επιστροφές και πρέπει να ξανα στείλω email στο άτομο που μίλαγα . Τις συνομιλίες τις έβλεπε βέβαια. Πως γίνεται η εξυπηρέτηση να μην είναι αρμόδια, δεν γνωρίζω. Στέλνω πάλι email απαιτώντας να λυθεί το ζήτημα και ότι θα καταφύγω νομικά. Ερώτηση λοιπόν: Μήπως το cancel skοutz έχει σημασία; Θα καταφέρω τίποτα να κινηθώ νομικά; Έχω δικαίωμα αποζημίωσης; Ευχαριστώ
Καλησπέρα Μανώλη
Η παραγγελια έγινε μέσω του καλαθιού του Σκρουτζ ή από το κατάστημα;
Please login or Register to submit your answer