Καλησπέρα. Χρησιμοποιούσα για λίγο καιρό τον qbittorent και γενικά ικανοποιούσε τις ανάγκες μου. Το ξέρω ότι ακούγεται κάπως ... αλλά την προηγούμενη εβδομάδα ... μπήκα στο laptop μου ... το πρόγραμμα είχε απεγκατασταθεί... Έκανα ότι δεν το είδα και δεν έδωσα σημασία. Σήμερα, κατεβάζω ξανά το app....Και αυτό που κάνει είναι να δείχνει ότι δεν μπορεί να κατεβάσει τίποτε....π.χ. 0 ταχύτητα σε όλα !!! Υποψιάζεστε μήπως τί μπορεί να έχει συμβεί ??? Σας παρακαλώ θερμά αν υπάρχει κάποια γνώμη. Ευχαριστώ πολύ.
1 Απαντήσεις
Καλησπέρα Γιάννη! Τα torrent που πας να κατεβάσεις έχουν σίγουρα seeders; Μήπως για κάποιο λόγο το μπλοκάρει το antivirus που χρησιμοποιείς
Please login or Register to submit your answer



