Χρόνια Πολλά και Καλή Ανάσταση.
Αγόρασα ένα intenso Rainbow Line USB 2.0 stick 64GB το οποίο δουλεύει μια χαρά σε ένα λαπτοπ Turbo-x με windows 10 αλλά δεν αναγνωρίζεται από παλιά ACER laptop (δεκαετίας) τα οποία έχουν windows10 και windows7.
Δοκίμασα όλες τις θύρες 2.0, έκανα απεγκατάσταση των ριζικών διανομέων USB και εγκατάσταση, ενημέρωση προγραμμάτων οδήγησης. Συνεχίζω να μην μπορώ να δώ το φλασάκι στην εξερεύνηση αρχείων ενώ στο Συσκευές και εκτυπωτές φαίνεται ως Mass Storage Device. Στις ιδιότητες φαίνεται να έχει ενημερωμένο λογισμικό, ότι λειτουργεί κανονικά αλλά δεν ανοίγει.
Έτσι για να μου λυθεί η περιέργεια, τί μπορεί να φταίει;
Φρόσω,στο δικό σου υπολογιστή δε δουλεύει ή σε άλλους υπολογιστές? Αν πας στο εικονίδιο"Ο υπολογιστής μου"--->δεξί κλικ "Διαχείριση"--->"Διαχείριση δίσκων" απο εκεί φαίνεται το usb? Αν ναι,πήγαινε πάνω στη μονάδα του usb,κάνε δεξί κλικ και δώσ'του ένα γράμμα.
Αν αυτό δε μπορεί να γίνει,κάνε ένα backup τα δεδομένα και κάν'το μια Διαμόρφωση(format).
Αν και πάλι δεν έχει αποτέλεσμα,τότε ίσως είναι θέμα είτε της Μητρικής,είτε με τις ρυθμίσεις του BIOS.
Εγώ δεν είμαι Ειδικός,είμαι ένας αναγνώστης του site.Απλά είπα να δώσω μία ιδέα.
Το δοκίμασες σε διαφορετικά συστήματα ή έτυχε απλά σε ένα να μην λειτουργεί ?
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Το παράξενο είναι ότι το φλασάκι είχε προτιμήσεις... laptop!
Τελικά, μπήκα σε safe mode και.. θαύμα, το φλασάκι όχι μόνο φαίνεται αλλά λειτουργεί κανονικά! Το διαμόρφωσα και πλέον δουλεύει σε όλα τα συστήματα και τους υπολογιστές.
Μπράβο!!!
Απλά είχα περιέργεια,αν μπορώ να ανεβάσω τέτοια εικόνα. ΟΚ! Καληνύχτα!
Please login or Register to submit your answer