Nasos K. Papathanasiou ρώτησε πριν 5 έτη
Καλησπέρα!

Έχω 2 ερωτήσεις στις οποίες θα ήθελα τα φώτα σας!

1η ερώτηση: Από ΔΙΚΗ ΜΟΥ κακή/χαζή χρήση (*βλ. στο τέλος του μηνυματος μου) το viber με εκανε block. Και είμαι blocked από τη Δευτερα 3/7/2017. Σε ερωτημα μου στο support της viber δεν μου δινουν απαντηση για το ποτε θα με ξεμπλοκαρουν ουτε καν για τον αν τελικα θα με ξεμπλοκαρουν.
Υπαρχει περιπτωση να εχετε περιπτωση δικου σας που τον μπλοκαραν και μετα τον ξεμπλοκαραν; Και αν ναι μετα απο τι διαστημα τον ξεμπλοκαραν;

2η ερωτηση: Γνωριζετε ποιο ειναι το κοστος της χρησης του viber for business (συγκεκριμενα για το viber messages για μεχρι 60.000 messages ανα μηνα); Σημειωτεον: Εχω στειλει στη viber αλλα δεν εχω καμια ενημερωση απο πλευρας της.. Και δεν υπαρχει ουτε ενα τηλεφωνο επικοινωνιας για να γινει πιο λειτουργικη η επικοινωνια μου μαζι τους..

Σας ευχαριστω προκαταβολικα!

* Ουσιαστικα εκανα ενα group προσθετοντας συνεχως χρηστες για να δω ποιο ειναι το μεγιστο. Ενω προσεθετα συνεχως χρηστες (γυρω στους 150 με 160 τελικα προσεθεσα), πατησα (μαλλον) δημιουργια του group (χωρις να εχω την προθεση να στειλω κατι. Και ουτε εστειλα τελικα κατι). Παρολα αυτα (και μονο με τη δημιουργια του group) ολοι οι χρηστες αρχισαν (μαλλον) να λαμβανουν ειδοποιησεις οτι εγω τους προσθεσα στην ομαδα. Οποτε πιθανοτατα καποιοι απο αυτους (που πιθανως δεν ειχαν καν αποθηκευμενο τον αριθμο μου) με εκαναν report η κατι τετοιο. Οποτε και το viber με μπλοκαρε.

1 Απαντήσεις

Έλενα Σωτήρη Staff απάντησε πριν 5 έτη

Καλημέρα Νάσο.
Δεν έχουμε παρόμοια εμπειρία για να γνωρίζουμε τι παίζει, οπότε θα πρέπει να στείλεις ξανά στο support μέχρι να σου απαντήσουν.