Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: WindowsWaasMedicService / windir\logs\cbs\cbs.log
Χριστόφορος Χ.Χ ρώτησε πριν 3 μήνες

Γεια σας. Έκανα όλες τις τελευταίες αναβαθμίσεις των Windows 11. Όμως όταν τρέχω το Windows Update στο Other Troubleshooters μου εμφανίζει ότι υπάρχει πρόβλημα με το WaasMedicService και πιο συγκεκριμένα μου εμφανίζει αυτό: WaaSMedicService Issues remediated by:BinaryHealthPlugin;DynamicProtectionPlugin. Κάνοντας μια σχετική έρευνα για να επιλύσω το πρόβλημα, κατέληξα στο CMD να δίνω άδεια για να τρέξει σαν διαχειριστής και έγραψα sfc /scannow. Μου δείχνει ότι έχει πρόβλημα με το CBS.log. Εάν έχετε κάποια επί πληρωμή υπηρεσία για να με βοηθήσετε να φτιάξω το πρόβλημα ευχαρίστως να σας πληρώσω. Τέλος σας παραθέτω screenshot από το αποτέλεσμα του σκαναρίσματος. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

6 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 2 μήνες

Καλημέρα φίλε μου, από ότι καταλαβαίνω βρέθηκε κάποιο πρόβλημα αλλά διορθώθηκε. Δοκίμασες μήπως και επανήλθε το Windows Update?

Χριστόφορος Χ.Χ απάντησε πριν 2 μήνες

Τί εννοείς εάν επανήλθε το Windows Update? Έχω κάνει έλεγχο και έχουν γίνει όλες οι αναβαθμίσεις. Παραθέτω και εικόνα με το αποτέλεσμα του troubleshooter.

Χριστόφορος Χ.Χ απάντησε πριν 2 μήνες

Συγνώμη αυτό.

Χρήστος Δρακάκης απάντησε πριν 2 μήνες

Στο report σού αναφέρει "Issues remediated". Κανονικά αν τρέξεις τον Troubleshooter ξανά δε θα πρέπει να σού εμφανιστεί ξανά. Για την πληροφορία, συνήθως οφείλεται στο BITS service (Background Intelligent Transfer Service), αν πας στα Services (Run->services.msc) πρέπει το Startup type για το service να είναι Manual.

Χριστόφορος Χ.Χ απάντησε πριν 2 μήνες

Προσπάθησα να ακολουθήσω τις οδηγίες σου. Έψαξα στην αναζήτηση τα SERVICES. Από εκεί επέλεξα το Run as administrator. Εκεί βρήκα το BITS και είδα ότι ήταν στο manual. Αποφάσισα να αλλάξω την κατάσταση του Startup σε αυτόματη αλλά μετά το έβλεπα ως εξής Automatic(Delayed Start). Προσπάθησα να το επαναφέρω στο manual αλλά αποτύγχανα πάντοτε διότι είτε το έβαζα στο automatic, είτε στο manual πάντα μου εμφάνιζε ως εξής: Automatic(Delayed Start). Έκανα πολλούς πειραματισμούς μέχρι που κατάλαβα ότι αν έτρεχα το Windows Update στο troubleshooter  ενεργοποιούσε το startup του BITS σε Automatic(Delayed Start). Τότε αποφάσισα ότι θα το επαναφέρω σε manual και δεν θα ξαναέτρεχα το Windows Update. Αυτή τη στιγμή είναι στο manual. Σημείωσε ότι από κάποια στιγμή και μετά τα Services τα άνοιγα κανονικά χωρίς την επιλογή του Run as administrator. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια λύση σε αυτόν το κυκεώνα που έμπλεξα. Σκέφτομαι να κάνω πλήρη επαναφορά του υπολογιστή στις αρχικές ρυθμίσεις που ήταν όταν το πρωτοάνοιξα. Δηλαδή να φύγουν όλες οι αναβαθμίσεις και οι ρυθμίσεις με την ελπίδα ότι θα επαναφέρω το BITS στην αρχική του λειτουργία. Είναι εφικτό? Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και συγχωρέστε με για την ταλαιπωρία

Χρήστος Δρακάκης απάντησε πριν 2 μήνες

Όταν τρέχεις τον troubleshooter επαναφέρει το BITS service  στη "σωστή κατάσταση". Εφόσον λέει "Issues remediated" κανονικά δε θα πρέπει να επανεμφανίσει το πρόβλημα αν τον τρέξεις ξανά - το είχα κάνει και λειτούργησε. Η "σωστή"  κατάσταση, μέχρι κάποιο σημείο τουλάχιστον ήταν το Status "Stopped" και το Start-type "Manual" - Automatic σημαίνει ότι το service αρχίζει να εκτελείται αυτόματα κατά την έναρξη των Windows ενώ Manual ότι το εκκινεί ο χρήστης (μέσα από την κονσόλα services.msc) ή κάποια εφαρμογή ή άλλο service. Το error που συνήθως εμφανίζει όταν τρέχεις τον troubleshooter είναι "The BITS service was already started", δλδ αναμένει να το βρεί σε κατάσταση Stopped και Manual (τουλάχιστον μέχρι τα Windows 10). Θα έλεγα βεβαιώσου ότι είναι σε κατάσταση Stopped και Start-type Manual (αν είναι σε Status Running κάνε το Stop - όχι όμως αν εκείνη τη στιγμή κάνει updates) και τρέξε τον troubleshooter ξανά. Αν σου βγάλει λάθη μπορείς να δεις εκεί που λέει "Detection Details" ή "View Details", όπου μπορείς να δεις πιο αναλυτικές πληροφορίες, που περιλαμβάνουν μια σύντομη περιγραφή και κωδικό λάθους, τα οποία μπορείς να τα google-άρεις. Λεπτομέρειες επίσης μπορείς να δεις και στο log file (έχεις το path στον τίτλο αυτής της ερώτησης, windir είναι το C:\Windows, ενώ το log αρχείο είναι text, ανοίγει με Notepad). Δεν υπάρχει λόγος να κάνεις επανεγκατάσταση ή restore γι αυτό μόνο, κανονικά ο troubleshooter πρέπει να διορθώνει τέτοια προβλήματα, ή τουλάχιστον να κάνει report τα προβλήματα που βρήκε.