Vasilis_T ρώτησε πριν 4 έτη
  • Θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν ο τρόπος σύνδεσης pump και του ψυγείου είναι σωστή

1 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα Βασίλη! Είναι αδύαντο να σου απαντήσουμε, κάθε ψύκτρα είναι διαφορετική. Πρέπει να δεις τις οδηγίες του manual.