γεια σας παρεα,
ειμαι κατοχος ενος παλαιου υπολογιστη 775 σοκετ και του εχω εγκαταστηση 10 προ 32αρια,Ειμαι συναισθηματικα και μαθηματικα δεμενος με αυτο το συστημα καθως εχει bear lake cpu. τα συναισθηματα τεινουν προς την ιστορικη αξια του αφου ειναι απο τα πρωτα asus και το μαθηματικο δεσιμο υπαρχει καθως ολες οι προσομειωσεις του προγραματισμου ενος bare lake αποδειδουν σφαλματα τεραστια. θα Ηθελα να μου πειτε απο που να αγορασω windows key ωστε να διατηρηθει για παντα ο σεβασμος στους πρωτους προγραμματιστες και φυσικα στην αρχη μετρησεων και δικαιωματων.



