Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: Android Κινητά/TabletXριστος Ανέστη και Χρόνια Πολλα

Εχω το Dell Inspiron 1545 με λειτουργικο Win7 Ultimate 64 σπασμένα  Οταν ξεκιναει βγαζει μαυρη οθονη Windows Boot Manager .... με File:/Boot/BCD  Status : 0xc000000f.  Τι μπορω να κανω για να το επιδιορθωσω δεδομενου οτι δεν μ αφηνει να κανω boot απο cd η usb (οι ρυθμισεισ στο Βιοs γινονται αλλα δεν κανει boot )  Βιοs HVKX2K1 RAM 4g DDR2  και επεξεργαστης Τ4 400 2.2GHz και καρτα γραφικών ΑΤΙ RADEON HD 4330
Ευχαριστώ

11 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα φίλε μου, για ποιο λόγο δεν κάνει boot από dvd/usb? Δυστυχώς έτσι δεν έχεις πολλές επιλογές. Πάντως ρίξε μία ματιά και εδώ.

Κωνσταντίνος Παπαθανασάκης απάντησε πριν 4 έτη

Oπως ειδα Γιωργο δεν κανει boot επειδη ειναι κλειδωμενο το bios και ζηταει password για να ξεκλειδωσει . Διαβασα και το σχετικο αρθρο σας γι αυτες τις περιπτωσεις αλλα και παλι δεν εκανα κατι εκτος αν υπαρχει και κατι αλλο που μπορω να κανω να ξεκλειδωσει και δεν το ξερω εγω . Η τελευταια κινηση ειναι να παρω τηλ την υποστηριξη της Dell μηπως βγαλω ακρη. Δεν ξερω αν ξεκλειδωσει με το CMOS Tι λέτε εσεις?

Deleted User απάντησε πριν 4 έτη

Καλημέρα ,αυτό το άρθρο εννοείς ??
https://www.pcsteps.gr/689-locked-bios/
Δες κι εδώ επίσης.
https://www.dell.com/community/Inspiron/How-to-resetting-the-BIOS-password-for-a-Inspiron-1545-lapto/td-p/7319315

Κωνσταντίνος Παπαθανασάκης απάντησε πριν 4 έτη

Καλημερα ναι φιλε μου αυτο το αρθρο εννοω και τωρα ημουν και στην κοινοτητα της Dell αλλα δεν εβγαλα και πολυ ακρη επειδη τα αγγλικα μου δεν ειναι τοσο καλα. Τωρα θα δω και αυτο που μου εστειλες... σ ευχαριστω.

Κωνσταντίνος Παπαθανασάκης απάντησε πριν 4 έτη

Δεν γινεται τιποτα και με αυτο που μου στειλες... το εκανα 100 φορες.

Κωνσταντίνος Παπαθανασάκης απάντησε πριν 4 έτη

Για να γνωριζετε κι εσεις και οι φιλοι εδω πηρα την τεχνικη υποστηριξη της Dell και αφου τουςεδωσα να καταλαβουν το προβλημα και γιατι θελω να ξεκλειδωσω το bios μου ειπαν να κανω φορματ ... και τους λεω οτι για να κανω φορματ πρεπει να ξεκλειδωσω το bios για να αλλαξω τις ρυθμισεις του boot μου ειπαν να ξαναπαρω μετα τις 15.00  για να με βοηθησουν δεδομενου οτι ειναι παλιο το λαπτοπ Ειδωμεν..

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 έτη

Φίλε μου, δοκίμασε όλα αυτά που περιγράφουμε στον οδηγό μας..διαφορετικά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω..ελπίζω να σε βοηθήσουν στην υποστήριξη της dell.

Κωνσταντίνος Παπαθανασάκης απάντησε πριν 4 έτη

Tελικά η Dell για να με εξυπηρετήσει ηθελε και αποδειξη αγορας... Τωρα μετά απο τοσα χρονια ηταν δυσκολο να βρεθει. Βέβαια μολις βγηκε ο παλιος δισκος της Dell και μπηκε αλλος με εγκατεστημενα Win 10 το λαπ τοπ λειτουργησε κανονικά. Ο παλιος δισκος ειχε μια τρυπα στο πισω μερος του δεξια εκει που ειναι ενα γκρι αλουμινιο σαν αυτοκολλητο στρογγυλο. Τωρα πασχιζουμε να σωσουμε καποια αρχεια. Αυτα για την ενημερωση των φιλων εδω !!! Μενουμε ακομα σπιτι , ΦΥΛΑΜΕ τις αποδειξεις ολων αυτών των ειδων και σας ευχαριστω πολυ!!!

Deleted User απάντησε πριν 4 έτη

Δοκίμασε επικοινωνία με το μαγαζί ,ή τα Κεντρικά. (Αν είναι υποκατάστημα.)  Αν κρατάνε αρχεία των πελατών ,θα σε βρουν πιστεύω.

Το όνομα του αγοραστή βασικά  αρκεί να τους πεις.

Deleted User απάντησε πριν 4 έτη

Α...ευτυχώς δούλεψε το λάπτοπ.

Και πάλι ,ίσως να μπορούν να δώσουν κάποια ...βεβαίωση αγοράς μάλλον.  Αν και η Εγγύηση μάλλον έληξε προ πολλού ,αλλά γραφειοκρατία άσε...

Κωνσταντίνος Παπαθανασάκης απάντησε πριν 4 έτη

Βεβαιωση αγορας θα παρω οταν ανοιξουν τα μαγαζια ... για κοιταχτε μια ερωτηση που εχω στα Windows  περι μπλε οθονης... αν εχετε την καλοσυνη και παιδευομαι απο το πρωι σχεδον..