Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΠρόβλημα αγοράς Priority Line
Ηλιας Χριστοφης ρώτησε πριν 6 έτη

Καλημερα σας.Την επομενη της παρουσιασης απο εσας του T-bao Tbook R8 το παραγγειλα,με priority line.Σημερα,ελαβα αυτο''
We sincerely apologize for the inconvenience and problem caused to you.
We are so sorry that the original shipping is unavailable for your address.
If you agreed, we can change other available shipping method for you, if there is any price difference, we will either refund it to or request you to pay if any.  
Please contact us as soon as possible and let us know if it is acceptable so that we can process the order for you.
IMPORTANT NOTE: Please reply us within 2 business days. After this time frame, we will either :   
1.Send out your order without further delay according to your original address via the available shipping method
or 
2.Cancel your order and refund in your original provided account.
We will do our best to help you and we wish to take this opportunity to apologize to you for any inconvenience caused.
Thank you so much for your kind understanding and patience''.Δεν θα σας απασχολουσα καθολου(το pcsteps με εχει βοηθησει πολλες φορες),αλλα ειναι το πεμπτο αντικειμενο κατα σειρα που δεν το στελνουν με ιδια επιλογη shipping method.Για να μην σας κουρασω περισσοτερο,δεν αναγραφω τα υπολοιπα 4 αντικειμενα.Αν ομως καποιος θελει,δινω και τις 5 παραγγελειες με τις 5 πανομοιοτυπες απαντησεις-απορριψεις αποστολης.Απο την αρχικη παραγγελια μου,εβαλα τα χρηματα στο GB Wallet,και εκει τελικα τα βλεπω να μενουν.Ευχαριστω.

 
 

5 Απαντήσεις

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Καλησπέρα Ηλία,
Γράψε μου τους αριθμούς παραγγελιών για να ρωτήσω την επαφή μας στο GearBest γιατί συμβαίνει αυτό. Δεν το έχουμε ακούσει από άλλο αναγνώστη.

Ηλιας Χριστοφης απάντησε πριν 6 έτη

Order Numbers:W1710241855050620  ,W1711031010536111  ,W1711090051313198  ,W1711090051313198  ,W1711161228329676.Απο 10/26/2017 εως εχθες ειναι οι παραγγελιες μου,ολες με priority line.Οι απαντησεις τους στα αντιστοιχα Tickets ''
Thank you for your reply.
We sincerely apologize for the inconvenience and problem caused to you.
We are so sorry that the original shipping is unavailable for your address.
If you agreed, we can change the shipping to regular post for you, the delivery will take about 10-25 business days to reach you.
Please contact us as soon as possible and let us know if it is acceptable so that we can process the order for you.
We will do our best to help you and we wish to take this opportunity to apologize to you for any inconvenience caused.
Thank you so much for your kind understanding and patience.Αγγελε,σε ευχαριστω που ασχολεισαι για αλλη μια φορα, μαζι μου.

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Ok, έστειλα μήνυμα στον Κινέζο, με τη διαφορά ώρας θα το δει αύριο το πρωί λογικά.

Ηλιας Χριστοφης απάντησε πριν 6 έτη

Ευχαριστω για την αμεσοτητα.(Και εγω 5 μυνηματα του εστειλα-ενα για καθε περιπτωση-αλλα εκανε τον...Κινέζο).Θα  μου πεις, αφου ειναι...καλα κανει.

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Καλησπέρα Ηλία. Πήρε μερικές ημέρες, αλλά φαίνεται να βρήκαμε λύση στο πρόβλημα.
Ο Κινέζος επικοινώνησε με την Eu Express, οι οποίοι επικοινώνησαν με την ACS που αναλαμβάνει το ελληνικό κομμάτι της παράδοσης, και φαίνεται πως ήταν από την πλευρά της ACS το πρόβλημα.
Τώρα πρέπει να είναι εντάξει. Θα επικοινωνήσουν μαζί σου από την υποστήριξη πελατών του GearBest για το αν θέλεις να ξανακάνεις την παραγγελία, ή μπορείς να μας απαντήσεις και εδώ.
Φρόντισε μόνο τη διεύθυνσή σου στο GearBest να την έχεις γραμμένη με λατινικούς χαρακτήρες, και όχι στα Ελληνικά.